Rühmatreeningud

Jätkame perioodil 01.06-16.06.2022 rühmatreeningutega

 

Alates 01.06.2022 on suvine tunniplaan. Trennid on E-N algusega kell 17:30 ja igal õhtul on üks trenn.

 

    17:30
Esmaspäev Pilates
Teisipäev Kõht-Selg-Tuhar
Kolmapäev Seljatreening
Neljapäev Kõht-Selg-Tuhar
    Treeningutele tulekul on vajalik ETTEREGISTREEIMINE.

  • Treeningule saab registreerida helistades 7337 196, 5251 800, 510 9944, kirjutades bron@dorpattervis.ee või veebilehe kaudu „Broneeri aeg“.
  • Broneeritud kohta saab tühistada kuni sama päeva kella 12:00-ni. Hilisemal tühistamisel või treeningule tulemata jätmisel on Dorpat Tervisel õigus võtta Teie treeningkaardilt tund maha.

Tule kohale ja naudi!

 

Treeningud Tartu kesklinnas!

Rühmatreeningud on suunatud kõigile, kes soovivad säilitada ja parandada enda kehalist võimekust.

Seljatreening,  lihashooldus, kõht-selg-tuhar, Hiina tervisevõimlemine - Tartu kesklinnas!

Trennid toimuvad avaras  ja valgusküllases peeglitega saalis.
Meie treeningud sobivad nii meestele kui naistele, algajatele kui edasijõudnutele, rühihäiretega inimestele kui ka sportlastele vigastusi ennetavaks treeninguks.
Harjutusi sooritatakse rahulikus tempos ja paljude harjutuste puhul näitab treener ette nii kergema kui raskema variandi. Treeningute kestus on 50 minutit.

Saali üks sein on peeglitega, kohapeal on olemas võimlemismatid, korralikud riietusruumid ja pesemisvõimalused.

Jalanõudeta (sokkides) on kõige mugavam treeningutes osaleda.
Majasiseseks liikumiseks soovitame kaasa võtta mugavad vahetusjalanõud.

Tule kohale ja naudi!

Treeningsaali rent 15/20/25 € 60/90/120 min

Saali üks sein on peeglitega, kasutada saab võimlemismatte, muusikasüsteemi, mis võimaldab muusikat mängida otse CD pealt kui ka arvuti, telefoni või muude tehnikavidinate abil. 

Matitreeninguteks sobilik treenijate max arv 14
Majas on korralikud riietus- ja dušširuumid, puhke-ja lõõgastusnurk.

Treeningsaali rentimiseks VABAD AJAD:

E 19:15 – 21:00

R 18:30 – 21.00

L 15:00 – 17:00

P kokkuleppel

⇒ Samuti pakume võimalust viia läbi treening füsioterapeudist treeneri juhendamisel väiksemale grupile.

Info ja hinnapakkumised: info@dorpattervis.ee

Saal ei sobi treeninguteks, kus kasutatakse kingasid, saapaid jms kõvatallalisi jalanõusid.

Saal sobib hästi grupitreeninguteks, võimalik rentida ühekordselt kui ka pikaajaliselt.

Huvi ja soovi korral võta meiega ühendust!
tel: 510 9944
e-mail: info@dorpattervis.ee

Rohkem infot

Pilates 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Pilates sobib kõigile, kes soovivad olla aktiivsemad ja tugevdada oma korsetilihaseid ning saada leevendust õlavöötme- ja seljaprobleemidele. Pilatese põhimõtte aluseks on kuus punkti: hingamine, keha asend, kontroll, keskendumine, sujuvus ja täpsus. Pilates on tõhus treeningmeetod, sest liigutused on aeglased, ent põhjalikud, suureneb painduvus, jõud ja kontroll keha üle.

Pilateses võib eristada mitmeid koolkondi. Dorpat Tervise füsioterapeut & treener Elin Suits läheneb pilatesele pigem terapeutilisest lähtepunktist kui sportlikust, kuid alati saab treeningule lisada ka raskemaid ja suuremat füüsilist vastupidavust nõudvaid harjutusi. Pilates ei sobi selja- ja põlvevigastuste korral ning kõikidest tervisega seonduvatest probleemidest tuleks kohe treenerit teavitada.

Treeningu kestus on 50 minutit ning toimub E ja K kell 17:15.

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Seljatreening 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund selja tervise heaks. Tunnis keskendutakse kehatüve ja seda toestava lihaskonna tugevdamisele, õigete lihasaktivatsioonimustrite kinnistamisele ja lülisamba liikuvusele. Tunnis kasutatakse lihtsaid harjutusi ja neist pakutakse erinevaid raskusastmeid, et iga klient saaks just endale sobiva koormuse. Seljatreening sobib nii seljavalu ja õlavöötmepingete leevendamiseks kui ka ennetamiseks.

Treening kestab 50 minutit ning toimub K 18:15.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Kõht-selg-tuhar 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund, mis on suunatud talje ja tuharapiirkonna tugevdamisele ja vormimisele. Efektiivne lihastreening, mis keskendub suures osas kere süvalihastele. Tugevad tuhara- ja kehatüvelihased aitavad hoida selja tervena ja parandavad rühti. Treeningus kasutatavad harjutused on lihtsad jälgida, sobib ka algajatele.

Treening kestab 50 minutit ning toimub T ja N 17:30.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Lihashooldus 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund pinges lihaste lõõgastamiseks, lihaste ainevahetuse ning liigesliikuvuse parandamiseks. Tunnis kasutatakse erinevaid venitustehnikaid, sealhulgas nii staatilisi kui dünaamilisi venitusi.  Tund sobib kõigile, kes tunnevad, et keha on pinges või kel esineb õlavöötmepiirkonna või seljavalusid. Lihashoolduse trennis osalemine ei eelda head painduvust.

Treening kestab 50 minutit ning toimub R 17:15.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Hiina tervisevõimlemine 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Hiina tervisevõimlemise tunnis mõjutatakse erinevate tehnikatega Hiina meditsiini alustalaks olevaid punkte ja meridiaane. Antakse näpunäiteid, kuidas märgata kehas tekkinud ebamugavustunnet või pinget ja ise leevendada oma terviseprobleeme, et vältida haiguse väljakujunemist ja säilitada tervis. Tervis – see ei ole ainult haiguse puudumine, vaid hea enesetunne ja energiatase.

Treening kestab 50 minutit ning toimub E 18:15

pinged kehas

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot