Rühmatreeningute tutvustused

Meie tavapärased treeningud on küll läinud suvepuhkusele aga kõigile trennihuvilistele on meil UUDIS:
 

  • Mis: SUVINE VÄLITREENING
  • Kus: Dorpat Tervise lähedal asuvatel spordiväljakutel*
  • Millal: alates 06.juulist esmaspäeviti kell 17:30
  • Kui kaua: treening kestab 75 minutit
  • Kuidas: välitreening toimub ringtreeningu vormis, harjutusi sooritakse oma keharaskusega või erinevaid treeningvahendeid kasutades (hantlid, kummilindid jne)
  • Oluline: vajalik etteregistreerimine**, kas helistades 
    7337 196, 5251 800, 510 9944,
    kirjutades bron@dorpattervis.ee või veebilehe kaudu „Broneeri aeg“.

Treener: Kristiina Kresmer
 
* välitreening algab Dorpat Tervisest, kust grupp liigub kaasa võetavate treeningvahenditega spordiplatsile (nt. Anne kanali ja Emajõe vaheline spordiväljak, Loomemajanduskeskuse park, Karlova kooli staadion). Halva ilma korral toimub treening Dorpat Tervise saalis.
 
** treening toimub, kui rühma suurus on vähemalt 3 inimest. Etteregistreerimine ja tühistamine lõpeb hiljemalt samal päeval kell 15:00

 

Rühmatrennid Tartu kesklinnas! 

  • Rühmatreeningud on suunatud kõigile, kes soovivad säilitada ja parandada enda kehalist võimekust.
  • Meie treeningud sobivad nii meestele kui naistele, algajatele kui edasijõudnutele, rühihäiretega inimestele kui ka sportlastele vigastusi ennetavaks treeninguks.
  • Harjutusi sooritatakse rahulikus tempos ja paljude harjutuste puhul näitab treener ette nii kergema kui raskema variandi.
  • Rühmatreeningute kestus on 50 minutit.
  • Meil ei ole siduvat kuumaksuga lepingut, treeningkaartidel ei ole ajalist kehtivust.

Tule kohale ja naudi!

Suvine välitreening 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 75 min

Meie tavapärased treeningud on küll läinud suvepuhkusele aga kõigile trennihuvilistele on meil UUDIS:

  • Mis: SUVINE VÄLITREENING
  • Kus: Dorpat Tervise lähedal asuvatel spordiväljakutel*
  • Millal: alates 06. juulist esmaspäeviti kell 17:30
  • Kui kaua: treening kestab 75 minutit
  • Kuidas: välitreening toimub ringtreeningu vormis, harjutusi sooritakse oma keharaskusega või erinevaid treeningvahendeid kasutades (hantlid, kummilindid jne)
  • Oluline: vajalik etteregistreerimine**, kas helistades 
    7337 196, 5251 800, 510 9944, 
    kirjutades bron@dorpattervis.ee või veebilehe kaudu „Broneeri aeg“.

Treener: Kristiina Kresmer

* välitreening algab Dorpat Tervisest, kust grupp liigub kaasa võetavate treeningvahenditega spordiplatsile (nt. Anne kanali ja Emajõe vaheline spordiväljak, Loomemajanduskeskuse park, Karlova kooli staadion). Halva ilma korral toimub treening Dorpat Tervise saalis.

** treening toimub, kui rühma suurus on vähemalt 3 inimest. Etteregistreerimine ja tühistamine lõpeb hiljemalt samal päeval kell 15:00

Tule kohale ja naudi! 

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Üldfüüsiline treening 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 60 min

Üldfüüsilise treeningu tunnis sooritatakse harjutusi nn “jaamades” erinevaid treeningvahendeid (hantlid, kummilindid, pallid) ja jõusaali masinaid kasutades. Kui Te pole varem jõusaalis treeninud, siis üldfüüsiline treening on suurepäraseks võimaluseks sobitada lähemat tutvust jõusaaliseadmetega. Koormusi saab treeneri juhendamisel või ise reguleerida vastavalt võimetele ja eesmärgile. Üldfüüsiline treening on sobilik nii algajale, harrastajale kui ka edasijõudnud treenijale.

Treening kestab 50-60 minutit ning toimub T 17:15 ja K 18:15

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Seljatreening 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund selja tervise heaks. Tunnis keskendutakse kehatüve ja seda toestava lihaskonna tugevdamisele, õigete lihasaktivatsioonimustrite kinnistamisele ja lülisamba liikuvusele. Tunnis kasutatakse lihtsaid harjutusi ja neist pakutakse erinevaid raskusastmeid, et iga klient saaks just endale sobiva koormuse. Seljatreening sobib nii seljavalu ja õlavöötmepingete leevendamiseks kui ka ennetamiseks.

Treening kestab 50 minutit ning toimub E 17:15 ja K 17:15

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Kõht-selg-tuhar 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund, mis on suunatud talje ja tuharapiirkonna tugevdamisele ja vormimisele. Efektiivne lihastreening, mis keskendub suures osas kere süvalihastele. Tugevad tuhara- ja kehatüvelihased aitavad hoida selja tervena ja parandavad rühti. Treeningus kasutatavad harjutused on lihtsad jälgida, sobib ka algajatele.

Treening kestab 50 minutit ning toimub T 18:15 ja N 17:15

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Lihashooldus 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund pinges lihaste lõõgastamiseks, lihaste ainevahetuse ning liigesliikuvuse parandamiseks. Tunnis kasutatakse erinevaid venitustehnikaid, sealhulgas nii staatilisi kui dünaamilisi venitusi.  Tund sobib kõigile, kes tunnevad, et keha on pinges või kel esineb õlavöötmepiirkonna või seljavalusid. Lihashoolduse trennis osalemine ei eelda head painduvust.

Treening kestab 50 minutit ning toimub N 18:15

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Hiina tervisevõimlemine 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Hiina tervisevõimlemise tunnis mõjutatakse erinevate tehnikatega Hiina meditsiini alustalaks olevaid punkte ja meridiaane. Antakse näpunäiteid, kuidas märgata kehas tekkinud ebamugavustunnet või pinget ja ise leevendada oma terviseprobleeme, et vältida haiguse väljakujunemist ja säilitada tervis. Tervis – see ei ole ainult haiguse puudumine, vaid hea enesetunne ja energiatase.

Treening kestab 50 minutit ning toimub E 18:15

pinged kehas

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot