Rühmatreeningute tutvustused

Rühmatreeningute uus hooaeg

 

Meil ei ole siduvat kuumaksuga lepingut, treeningkaartidel ei ole ajalist kehtivust ja treeningutesse etteregistreerima ei pea.

 

Rühmatrennid Tartu kesklinnas!

  • Rühmatreeningud on suunatud kõigile, kes soovivad säilitada ja parandada enda kehalist võimekust.
  • Meie treeningud sobivad nii meestele kui naistele, algajatele kui edasijõudnutele, rühihäiretega inimestele kui ka sportlastele vigastusi ennetavaks treeninguks.
  • Harjutusi sooritatakse rahulikus tempos ja paljude harjutuste puhul näitab treener ette nii kergema kui raskema variandi.
  • Rühmatreeningute kestus on 50 minutit.

          Tule kohale ja naudi!

Intervalltreening UUS! 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Intervalltreening koosneb vahelduvalt rahuliku tempoga sooritatud jõuharjutustest ning lühikestest ja intensiivsetest treeningspurtidest. Intervalltreeningu põhiliseks eesmärgiks on kogu keha lihaskonna tugevdamine ja  kehalise vastupidavuse suurendamine. Tund sobib nii algajale kui edasijõudnule. Kergesti jälgitavaid harjutusi saab igaüks sooritada endale sobilikus tempos ning sobiva raskusega.

Treening kestab 50 minutit ning toimub E 18:30.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Tervisevõimlemine 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Tervisevõimlemise treeningul kasutatakse erinevaid füsioterapeutilisi harjutusi.  Mõjutatakse erinevate tehnikatega Hiina meditsiini alustalaks olevaid punkte ja meridiaane. Antakse näpunäiteid, kuidas märgata kehas tekkinud ebamugavustunnet või pinget ja ise leevendada oma terviseprobleeme, et vältida haiguse väljakujunemist ja säilitada tervis. Tervis – see ei ole ainult haiguse puudumine, vaid hea enesetunne ja energiatase.

Treening kestab 50 minutit ning toimub E 17.30

pinged kehas

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Kõht-selg-tuhar 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund, mis on suunatud talje ja tuharapiirkonna tugevdamisele ja vormimisele. Efektiivne lihastreening, mis keskendub suures osas kere süvalihastele. Tugevad tuhara- ja kehatüvelihased aitavad hoida selja tervena ja parandavad rühti. Treeningus kasutatavad harjutused on lihtsad jälgida, sobib ka algajatele.

Treening kestab 50 minutit ning toimub T ja N 17:30.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Pilates 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Pilates sobib kõigile, kes soovivad olla aktiivsemad ja tugevdada oma korsetilihaseid ning saada leevendust õlavöötme- ja seljaprobleemidele. Pilatese põhimõtte aluseks on kuus punkti: hingamine, keha asend, kontroll, keskendumine, sujuvus ja täpsus. Pilates on tõhus treeningmeetod, sest liigutused on aeglased, ent põhjalikud, suureneb painduvus, jõud ja kontroll keha üle.

Pilateses võib eristada mitmeid koolkondi. Dorpat Tervise füsioterapeut & treener Elin Suits läheneb pilatesele pigem terapeutilisest lähtepunktist kui sportlikust, kuid alati saab treeningule lisada ka raskemaid ja suuremat füüsilist vastupidavust nõudvaid harjutusi. Pilates ei sobi selja- ja põlvevigastuste korral ning kõikidest tervisega seonduvatest probleemidest tuleks kohe treenerit teavitada.

Treeningu kestus on 50 minutit ning toimub K kell 17:30.

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Seljatreening 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund selja tervise heaks. Tunnis keskendutakse kehatüve ja seda toestava lihaskonna tugevdamisele, õigete lihasaktivatsioonimustrite kinnistamisele ja lülisamba liikuvusele. Tunnis kasutatakse lihtsaid harjutusi ja neist pakutakse erinevaid raskusastmeid, et iga klient saaks just endale sobiva koormuse. Seljatreening sobib nii seljavalu ja õlavöötmepingete leevendamiseks kui ka ennetamiseks.

Treening kestab 50 minutit ning toimub K 18:40.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Lihashooldus 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund pinges lihaste lõõgastamiseks, lihaste ainevahetuse ning liigesliikuvuse parandamiseks. Tunnis kasutatakse erinevaid venitustehnikaid, sealhulgas nii staatilisi kui dünaamilisi venitusi.  Tund sobib kõigile, kes tunnevad, et keha on pinges või kel esineb õlavöötmepiirkonna või seljavalusid. Lihashoolduse trennis osalemine ei eelda head painduvust.

Treening kestab 50 minutit ning toimub R 17:30.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Ujumise personaaltreening UUS! 1x 35 € / 3 x 99 €/ 5 x 150 € / lisandub ujula pääse ... € 60 min

Kas soovid oma ujumisoskust parandada? Professionaalse treeneri käe all saavad algajad omandada ujumise baasoskused ning edasijõudnud ja harrastussportlased lihvida tehnikat ja parandada vees liikumise kiirust. Treeningul osaleb 1-2 inimest ja tunni kestvus on 60 minutit. Treeningud toimuvad Aura Veekeskuses treener Karel Seli juhendamisel.

Treeningtund kestab 60 minutit ja ühe korra maksumus on 35 eurot (3 korda 99 eurot ja 5 korda 150 eurot), millele lisandub ujula pääsme maksumus.

Rohkem infot