Rühmatreeningute tutvustused

Rühmatrennid Tartu kesklinnas! 
  • Rühmatreeningud on suunatud kõigile, kes soovivad säilitada ja parandada enda kehalist võimekust.
  • Meie treeningud sobivad nii meestele kui naistele, algajatele kui edasijõudnutele, rühihäiretega inimestele kui ka sportlastele vigastusi ennetavaks treeninguks.
  • Harjutusi sooritatakse rahulikus tempos ja paljude harjutuste puhul näitab treener ette nii kergema kui raskema variandi.
  • Rühmareeningute kestus on 50 minutit, HUR jõusaali ringtreening kestab 60 minutit.
  • Kõik rühmatreeningute treenerid on füsioterapeudid.
  • NB!! 5x, 10x ja 20x rühmatreeningute pääsmed kehtivad ka JÕUSAALI iseseisval treeningkorral ja HUR jõusaali ringtreeningul!

HUR jõusaali ringtreening 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 60 min

Ringtreeningul sooritatakse harjutusi nn ”jaamades”, milleks on erinevad jõusaali masinad. Pärast kerget soojendust tehakse seadmetel harjutused, kaasates kõiki suuremaid lihasgruppe. Treening lõpeb venitustega. Ringtreening toimub treener Karl Sasi juhendamisel ja kastab 60 minutit. Treeningud toimuvad: K / 19.00 ja R / 16.30.

Kui Te pole varem jõusaalis treeninud, siis ringtreening on suurepäraseks võimaluseks teha tutvust jõusaaliseadmetega. Ringtreening sobib kõigile, nii naistele kui meestele, nii algajatele harrastajatele kui ka edasijõudnud treenijatele. Koormusi saab treeneri juhendamisel ja ise reguleerida vastavalt võimetele ja eesmärgile.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Seljatreening 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund selja tervise heaks. Tunnis keskendutakse kehatüve ja seda toestava lihaskonna tugevdamisele, õigete lihasaktivatsioonimustrite kinnistamisele ja lülisamba liikuvusele. Tunnis kasutatakse lihtsaid harjutusi ja neist pakutakse erinevaid raskusastmeid, et iga klient saaks just endale sobiva koormuse. Seljatreening sobib nii seljavalu ja õlavöötmepingete leevendamiseks kui ka ennetamiseks.

Seljatreening kestab 50 minutit ja toimub E 17:15 ja K 18:00. Treenerid on füsioterapeudid Liisi Saaremägi ja Lisanne Meristo.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Kõht-selg-tuhar 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund, mis on suunatud talje ja tuharapiirkonna tugevdamisele ja vormimisele. Efektiivne lihastreening, mis keskendub suures osas kere süvalihastele. Tugevad tuhara- ja kehatüvelihased aitavad hoida selja tervena ja parandavad rühti. Treeningus kasutatavad harjutused on lihtsad jälgida, sobib ka algajatele.

Kõht-selg-tuhar treening kestab 50 minutit ja toimub T 18:00 ja N 17:15. Treenerid on füsioterapeudid Kerli Djomina ja Lisanne Meristo.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Lihashooldus 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Treeningtund pinges lihaste lõõgastamiseks, lihaste ainevahetuse ning liigesliikuvuse parandamiseks. Tunnis kasutatakse erinevaid venitustehnikaid, sealhulgas nii staatilisi kui dünaamilisi venitusi.  Tund sobib kõigile, kes tunnevad, et keha on pinges või kel esineb õlavöötmepiirkonna või seljavalusid. Lihashoolduse trennis osalemine ei eelda head painduvust.

Lihashoolduse treening kestab 50 minutit ja toimub N 18:15. Treenerid on füsioterapeudid Kerli Djomina ja Lisanne Meristo.

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot

Hiina tervisevõimlemine 1x 9 €/ 5x 39 €/ 10x 69 €/ 20x 109 € 50 min

Hiina tervisevõimlemise tunnis mõjutatakse erinevate tehnikatega Hiina meditsiini alustalaks olevaid punkte ja meridiaane. Antakse näpunäiteid, kuidas märgata kehas tekkinud ebamugavustunnet või pinget ja ise leevendada oma terviseprobleeme, et vältida haiguse väljakujunemist ja säilitada tervis. Tervis – see ei ole ainult haiguse puudumine, vaid hea enesetunne ja energiatase.

Hiina tervisevõimlemine kestab 50 minutit ja toimub E 18:15. Treener on füsioterapeut Sirje Penjam.

pinged kehas

seljavalu

õlavöötme vaevused

soov hoida selg ja õlavööde terve ning valuvabana

soov säilitada ja parandada  kehalist võimekust

Haigena palume treeningutele mitte tulla!

Rohkem infot